For våre kunder

Vi hjelper deg

Våre kunder er mange og forskjellige. De kommer til oss med ulike utfordringer, og sammen løser vi det som trengs for at kundene skal kunne lykkes i den digitale hverdagen.

[Hidden]Vedlikehold av Toolkit

Toolkit vil være utilgjengelig i noen timer fra kl. 16.00 tirsdag 08.06.2021 på grunn av vedlikehold.

Kundesupport

Trenger du hjelp, eller har oppgaver du ønsker at vi skal jobbe med for din organisasjon? Da kan du som kunde registrere saken din i vårt helpdesk-system, Toolkit. Så vil den bli tildelt en av våre saksbehandlere.

Toolkit vil være stedet der du og vi holder orden på spørsmål, svar, kommentarer og fremdrift. Du kan følge saken gjennom hele arbeidsprosessen, fra den registreres, til den blir løst og lukket.

 

Registrer sakene dine i Toolkit (login)

Fjernstyrt support

Noen ganger kan det hende du trenger mer direkte hjelp. Det kan vi gjøre ved at du gir oss tilgang til å fjernstyre maskinen din. Da vil vi be deg laste ned et program for ekstern tilgang og støtte, TeamViewer.

Last ned TeamViewer for PC

Last ned TeamViewer for Mac

Kurs

Winorg tilbyr kurs/opplæring i en mangfold av "moduler" og funksjonsområder. Alle våre kurser kan tilbys som bedriftstilpassede kurs med tilrettelagt innhold for din bedrift.

 

Se vårt kurstilbud

Siste nytt om våre produkter

Juni oppdatering 2021

I Juni oppgraderingen er det fokus på enda mer treffsikker og relevant segmentering. Søk og filtrerings funksjonalitetene utbedres og utvides. 

Mai oppdatering 2021

Vi fortsetter å fokusere på å forenkle de ulike arbeidsprosessene hos våre kunder. Bl.a har vi forbedret flyt for registrering av innbetalinger av kontingent.

Mars oppdatering 2021

Winorg fortsetter å fokusere på dialogen mellom medlemmer, givere og organisasjonen i tillegg til å forenkle arbeidsflyter og prosesser.

Abonner på vårt nyhetsbrev