Nytt om våre produkter

Releasenotat januar 2019

Nå er årets første release klar og vi vil gjerne dele hva som er både høydepunkter og mindre justeringer i januar-releasen.

Utvidelse av multikanalsløsningen 

Den aller største nyheten er at webløsningen er utvidet med brev som kanal. Med denne utvidelsen er multikanalsløsningen vår komplett. I automatisk kommunikasjon med medlemmer og givere kan man enkelt sette opp ønsket prioritering av kanaler. Multikanalsløsningen lar deg som kunde bestemme hvilke kanaler du ønsker å prioritere å sende budskapet i, men tar også hensyn til reservasjoner og preferanser hos mottaker.

Multikanalsløsningen er tilgjengelig både i kurs på web (KAV) og i Winorg Express. For øvrige kunder vil tilsvarende og utvidet funksjonalitet leveres som en del av Automatisert Dialog. 

Samlet oversikt over kurspåmeldinger 

En annen nyhet er at du i kurs på web (KAV) kan se alle påmeldinger som kommer inn samlet. På denne måten kan du redusere tiden det tar å få oversikt over påmeldinger som trengs å behandles. Du kan enten jobbe direkte i samlelisten eller enkelt navigere deg til selve kurset for å fortsette jobben der.

Fleksibel deltakerliste

Vi har enda en etterlengtet nyhet for alle som jobber med kurs. Det har lenge vært en utfordring å få ut deltakerlister med riktig informasjon. Nå har vi laget en standard deltakerliste hvor du fritt kan velge hvilke felter du vil ha med på kurset, noe som vil redusere tiden du bruker på å hente ut riktig deltakerliste til de ulike kursene.

Innkallingskurs

Dersom organisasjonen din tilbyr kurs/opplæring til tillitsvalgte eller frivillige i flere trinn og kanskje også med ulike arrangører så har vi løsning for det i Winorg. Vi har løsning for innkallingskurs hvor organisasjonen kan innkalle til stegvis opplæring i form av ulike kurs.

For innkallingskurs er listen over personer til innkalling og listen som viser deltakere utvidet med ny seksjon for å vise personer det er sendt innkalling til og som enda ikke har bekreftet påmeldingen sin eller avslått innkalling.

Rapporter for innbetalinger 

For de som har faste givere og medlemskap tilbyr vi nå standardrapporter for å få oversikt over hvor mye som er innbetalt hver måned fordelt på betalingskanal. Rapporten leveres som en standardrapport i Winorg Express, men kan også bestilles av alle våre andre kunder.   

Andre mindre endringer/justeringer som er gjort

  • Lagt til mulighet for å forhindre autogodkjenning av aktør dersom innbetalingen ikke er godkjent.
  • Laget ny systemmal og søkemal: Aktivitet m/evt. Ansettelsesforhold.
  • Utvidet integrasjon av forsikringsinformasjon mellom Winorg og Tryg for organisasjoner som bruker Winorg til å håndtere alle sider ved forsikring som en medlemsfordel
  • Vi har endret i purrerutinen for forsikring hvor vi ved stopp av forsikring etter max antall purringer setter neste kravdato til dagen etter stoppdato dersom kravdato på rollen er før stoppdato
  • Nå går det an å sette nei takk til takkebrev på person på web. 
  • Vi har forbedret løsning for å styre automatisk tildeling av forening ved adresseendring
  • Vi har forbedret skalering av bilder i kursløsning på web (KAV)

Ny standardfunksjonalitet i Winorg Express (kan også leveres til øvrige kunder ved behov)

  • Laget standard excel-lister i Winorg Express som viser både aktiv og historisk informasjon innenfor interesser, samtykker og reservasjoner, verv, abonnement, medlem og fast giver.  
  • Forbedret mulighet for registrering og vedlikehold av abonnement og medlemskap. 
  • Utvidet med mulighet til å registrere abonnement og oppfølgingssaker på bedrifter. 
  • For personer har vi lagt inn valg for å eksportere til etiketter. 
  • Utvidet med mulighet til å sette opp automatisk velkomstdialog for nye abonnenter og medlemmer
Abonner på vårt nyhetsbrev