Nytt om våre produkter

August oppdatering 2019

I august-oppdateringen har vi hatt hovedfokus på forbedringer av kurs og arrangementsløsningen vår. Vi har også noen fine utvidelser innenfor uttrekk av data og crm.

Møte- og avtaleregistrering

Nå har vi laget mulighet for møte- og avtaleregistrering, noe som vil forenkle oppfølging og gi bedre oversikt over arbeidsdagen. Avtaler kan registreres på både personer, bedrifter og foreninger. Når møtedato passeres flyttes møtet over til historikk, slik at du alltid kan ha fokus på aktive oppgaver. Du kan også delegere ansvar for møter til andre.

Møteregistrering er tilgjengelig for brukere av Winorg Express samt for de som har kjøpt CRM-Næringsliv-løsningen vår. Løsningen kan bestilles av alle andre brukere av Winorg også. Ta kontakt om dette er av interesse.

Opprette ny forening

Nå kan du enkelt opprette ny forening hvor du vil i organisasjonsstrukturen. Du stiller deg hvor du vil i organisasjonsstrukturen og velger «+ Forening». Da får du opp bildet under hvor du kan registrere all relevant foreningsinformasjon. Foreningen opprettes rett under den foreningen du står på og kopierer med seg oppsett på grupper til ny forening.

Løsningen ligger standard i Winorg Express og Winorg Total, men er mulig å bestille for alle.

Forbedret uttrekksløsning fra søkefilter

Under «Personer» kan man lage sine egne filtre for å sortere givere og medlemmer i ønskede grupper. Nytt i august-oppdateringen er at disse gruppene kan eksporteres ut i excel med masse relevant informasjon til bruk for videre analyse og oversikt.

Mulighet til å sette standardfilter

Nå kan du velge hvilket filter som skal være standardfilter når du går inn på personer, bedrifter og arrangementslisten. Ønsker du at det alltid er arrangementer som er publisert på web, eller alle personer som har gitt gaver i løpet av siste 3 år som skal vises ved åpning av skjermbildet så settes dette enkelt ved å velge «Vis filter ved oppstart» når du står på et filter. Du kan når som helst velge å bytte filter som skal vises ved oppstart.

Utbedring og utvidelse av arrangementsrapportene

Vi har gjort store forbedringer på layout på arrangementsrapportene. Deltakerlisten i excel ser nå slik ut som vist under og kan enten distribueres som excel-lister direkte eller enkelt lagres som pdf-rapporter.

Vi har også utvidet med flere rapporter, både overnattingsliste og navneskilt.

Overnattingsliste

Navneskilt

På deltakerrapporten i excel har vi lagt ut flere valg som kan vises på rapporten, blant annet matallergi, hvem man vil bo sammen med og ekstrafelter man kan sette opp per arrangement. Informasjon om matallergi vil automatisk slettes etter at arrangementet er gjennomført i henhold til GDPR.

Alt som er laget i kurs- og arrangementsløsningen vår er fritt tilgjengelig for alle som har kjøpt løsningen og vil automatisk bli tilgjengelig ved bestilling av august-oppdateringen.

 

Andre mindre endringer/justeringer som er gjort i webløsningene

  • Utvidet filter på bedrift slik at man kan søke frem bedrifter med ulike type partneravtaler
  • Bedre feilmelding når postnummer ikke er gyldig
  • Lagt inn mulighet for å kunne slette arrangement og deltaker
  • Når jeg melder på deltaker så blir pris automatisk utledet basert på medlemsrollen til deltakeren
  • Ved opprettelse av kurs foreslås riktig arrangør om det kan utledes basert på hvem som logger på
  • Lagt inn mulighet for å si at et arrangement er åpent for alle slik at både medlemmer og ikke-medlemmer kan meldes på arrangementet. Spesielt nyttig for de av våre kunder som har streng tilgangsstyring
  • Fikset feil som førte til at listen «hakket» når man valgte personer i lister
  • Endret arbeidsflyt slik at når jeg nå oppretter ny bedrift så havner jeg automatisk på bedriftens dashboard

Ny standardfunksjonalitet i Winorg klient

  • Forbedringer i minnegave
  • Mulighet for å sette opp fakturagebyr ved kravkjøring for forsikring
Abonner på vårt nyhetsbrev