For oss med interesse for organisasjoner!

 

 

 

Abonnere på vårt nyhetsbrev

5 ting å tenke på ved valg av organisasjonssystem

 

Som en av Norges mest erfarne leverandører av medlemssystemer får vi ofte høre hvilke faktorer man bør tenke på ved valg av riktig CRM-system og leverandør. Derfor har vi i Winorg laget et blogginnlegg med 5 punkter vi mener man burde tenke på ved valg av riktig CRM-leverandør.

 

1. Den teknologiske utviklingen er i konstant forandring, og her gjelder det å følge med. Derfor er det viktig å legge vekt på at CRM-leverandøren man velger er fremtidsrettet og er klare for morgendagens utfordringer, enten det skulle være nye betalingsløsninger eller andre teknologiske oppdateringer.

 

2. Brukervennlighet: En sikker årsak til dårlige brukeropplevelser og synkende giverinntekter er kompliserte og vanskelige giversystemer. Derfor vil man alltid sørge for at leverandøren man bruker har brukervennlige og enkle innsamlingssystemer, slik at medlemmene til enhver tid får en god brukeropplevelse og ønsker å bidra mer. Dette vil også gjelde for organisasjonen internt, da høy brukervennlighet sørger for mer tid og ressurser til andre formål.

 

              

3. Betalingsløsninger: Dette går hånd i hånd med brukervennlighet, men vi ønsker å påpeke viktigheten av enkle betalingsløsninger, så vel som muligheten man har for å velge andre alternativer for innbetalinger. F.eks. hadde Vipps i juni 2019 over 3,2 millioner brukere, noe som uten tvil gjør betalingsløsningen til en av de mest foretrukne i Norge. Her er vi i Winorg stolte av å være først ute med å tilby Vipps Faste Betalinger, som gjør faste innbetalinger enklere enn noen gang.

 

                                  

 

4. Som organisasjon har man ansvar for at personvernet til medlemmene sine blir bevart på en hensynsfull og trygg måte. Sørg for at CRM-leverandøren dere velger har gode rutiner og systemer for forvaltning av personvern, slik at medlemmenes interesser alltid blir godt bevart.

 

5. Når valget av leverandør endelig skal falle, er det viktig å stoppe opp ett minutt og minne seg selv på hvorfor man faktisk trenger et velfungerende organisasjonssystem. Sørg for at leverandøren dere velger gir dere som organisasjon mer tid og ressurser til å gjøre det dere brenner for.

 

Vi i Winorg håper dere fikk noen gode tips til hva man burde tenke på ved valg av CRM-leverandør og ønsker dere lykke til med valget!

 

Skulle dere være interesserte i hva Winorg kan tilby eller har andre henvendelser? Kontakt Kim Elverhøy på tlf. 913 57 264 eller kim.elverhoy@winorg.no

CRM Kunderelasjon Betalingsløsninger Vipps faktura medlemsopplevelser brukeropplevelser tips organisasjonssystem medlemssystem medlemsregister organisasjonsregister kunderelasjonshåndtering organisasjonsløsning innsamlingssystem innsamlingsregister